در سومین اجلاس رضایتمندی مشتری ،شرکت مرغک موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری و لوح تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی مرغک با توجه به اقدامات به عمل آمده توسط این شرکت در زمینه تشکیل کمیته خدمات مشتریانفراهاندازی واحد خدمات مشتریانفانجام بازدیدهای دورهای از واحدهای مرغداری توسط کارشناسان شرکت و نیز بهرهبرداری آزمایشی از نرمافزار ارتباط با مشتریان(CRM)شرکت مرغک در سومین اجلاس رضایتمندی مشتری که توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در محل سالن همایشهای سازمان صدا و سیما در 11اردیبهشت سال جاری برگزار شد،شرکت مرغک به عنوان تنها برگزیده بخش کشاورزی از بین هزار سازمان و شرکت صنعتی،کشاورزی،غذایی،توزیعی و خدماتی در حضور مدیران ارشد کشوری موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری و لوح تقدیر شد.